ח"כ מאי גולן: "מתן כהנא ישב ושיקר בכל מילה שהוציא מהפה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מאי גולן: "מתן כהנא ישב ושיקר בכל מילה שהוציא מהפה"

    ח"כ מאי גולן ב'מהדורה המרכזית': "הביזיון הוא שיושבים שם אנשים דיקטטורים לחלוטין שאומרים להם באוזניה מה לעשות בכל רגע נתון ורוצים להכריז על האדם היחיד שנותר נאמן להבטחות שלו – כפורש. באנו למחות. זה הרצחת וגם ירשת"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאי גולן (הליכוד) שוחחה הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הדיון בהפרשת ח"כ עמיחי שיקלי: "גינזבורג הדיקטטור הראשי לא תכנן לתת לאף אחד שם להגיד את דעתו אלא לעשות הצגה כאילו נותנים לאנשים להתבטא ורק להוציא אותם אחד אחרי השני".

    לדבריה "הנאום לא היה חשוב לי, אלא להעלות למודעות הציבור את השקרים. כהנא שיקר בכל מילה שהוא הוציא מהפה. אמר על שיקלי את כל מה שהוא היה אמור להגיד לעצמו".

    גולן הוסיפה "הביזיון הוא שיושבים שם אנשים דיקטטורים לחלוטין שאומרים להם באוזניה מה לעשות בכל רגע נתון ורוצים להכריז על האדם היחיד שנותר נאמן להבטחות שלו – כפורש. באנו למחות. זה הרצחת וגם ירשת. הוציאו אותנו בסיטונאות וזה מה שהם עושים מאז שקמה הממשלה. סותמים פיות".

    עוד אמרה גולן "הושיבו עורך דין מטעם ימינה שישב וייצג אותם בוועדה במקום חברי כנסת מהאופוזיציה שלא היה להם מקום. והיועמ"ש של הוועדה יושבת ומאשרת להם כל מה שהם רוצים".

    "רוב חברי הכנסת של הקואליציה לא רצו להצביע נגד שיקלי. ישבו שם נורבגים שיסלחו לי – אני לא יודע אפילו את שמם – ומעירים לנו הערות".



    0 תגובות